Листопад 27, 2012 0 100 Переглядів

«PR – це інструмент популяризації християнських цінностей, а не конфесії», – прес-служба ЦХВЄУ

Про дотримання стандартів сучасної журналістики, особливості роботи регіональних прес-служб та вирішення кризових ситуацій через ЗМІ говорили регіональні прес-секретарі ЦХВУ під час навчального семінару, який відбувся 24 листопада на базі Київського Біблійного інституту.

«Наша мета – удосконалювати діяльність обласних прес-служб, обмінюватися досвідом і вчитися у тих, хто вже має практичний досвід співпраці із секулярними ЗМІ», – каже Лілія Лужанська, керівник прес-служби ЦХВЄУ та рганізатор заходу. Серед 28 учасників семінару – представники із 14 областей. Це здебільшого початківці в сфері інформаційної діяльності, які потребують отримати базові знання з PR та журналістики.
Семінар поєднував чотири лекції: «Церковний PR: специфіка роботи прес-служби», «Як написати новину?»,  «Антикризовий ПР, або як не потрапити в інформаційну халепу?» та «Нові медіа на варті християнських інтересів».
Марічка Галюк, PR-консультант Івано-Франківської прес-служби, у лекції про церковний PR поділилася досвідом організації прес-конференцій та круглих столів, а також дала практичні рекомендації з написання прес-релізу. «Якщо ви хочете організувати захід за участю служителів, представників влади і запросити місцевих журналістів, ніколи не проводьте такі заходи в церквах, – наголосила лекторка. – Багатьох людей це насторожує і придає заходу релігійності, хоча й тема зустрічі буде стосуватися суто соціальної проблематики».
Як навчитися писати новини для секулярних ЗМІ, розповідала Ірина Наумець, заступник редактора газети «За віру євангельську» (ЦХВЄ Рівненщини) та кореспондент РІСУ. «Готуючи новину, перш за все, визначте найцікавішу інформацію і винесіть її в заголовок, а не починайте переказувати історію», – зауважила вона. За її словами, новина лише тоді буде прочитаною, якщо відповідатиме структурі перевернутої піраміди. У ході лекції учасники змогли розглянути кожен структурний елемент інформаційного повідомлення та попрактикувалися складати ефективні заголовки.
«Причина будь-якої інформаційної кризи – це мовчання, – відзначила у своїй лекції про антикризовий PR Поліна Полякова, прес-секретар ЦХВЄ Дніпропетровщини. – Церква не повинна боятися говорити про себе». Щоб уникнути інформаційної кризи, треба користуватися соціальними мережами, порадила вона. Кожному із присутніх вона порадила пам’ятати найголовніше правило церковної прес-служби: «PR – це інструмент популяризації християнських цінностей, а не конфесії».
Закріпити отримані знання з PR учасники семінару змогли під час рольової гри з організації прес-конференції.
Нагадаємо, що Перший семінар для церковних прес-секретарів проводився ще у 2007 році у Тернополі.

Попередня Час формування перлин
Наступна Михайло Паночко має надію, що християни-юристи принесуть процвітання Україні

Вам також може сподобатися

Новини братерства

Депутати пообіцяли взаємодіяти із Радою Церков

Уперше за останні сім років у Верховній Раді депутати різних фракцій зустрілися на круглим столом із представниками Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій  (ВЦіРО), щоб обговорити питання законотворчості у сфері моралі.

Новини братерства

Новояворівська церква відзначила 20-річчя

   Помісна церква християн віри євангельської  у Новояворівську Львівської області розпочалася із невеличкої групи людей, що збиралися по приватних квартирах. У вересні церква відзначила своє 20-річчя, це була гарна нагода озирнутися назад і згадати милості Господні.

Новини братерства

Представники Світового Євангельського Альянсу ознайомилися з місійною працею ЦХВЄУ

    5 лютого Головний офіс ЦХВЄУ відвідав виконавчий директор Комісії з місійної праці Світового Євангельського Альянсу Др. Бертіл Екстром…