22 Вересня, 2014 0 1457 Переглядів

Учасники засідання Комітету ЦХВЄУ про гуманітарну допомогу сходу, служіння воєнних капеланів та проблеми християнської освіти

 

     18 вересня 2014 року відбулося засідання Комітету ЦХВЄУ. Єпископи та старші пастори обласних об’єднань братерства вислухали інформацію про ситуацію на сході України. Також обговорили нагальні питання християнської освіти, діяльність нового напрямку служіння – воєнних капеланів, та потребу в «інформаційному прориві» для церкви у світських ЗМІ.

     Розповідаючи про ситуацію на сході країни, єпископ Донецького обласного об’єднання ЦХВЄУ Анатолій Безкровний зауважив на дії тотального обману, посіяного російськими ЗМІ, що захопив розум людей. «Брехня чомусь подобається багатьом людям на сході, – сказав єпископ. – Як християнин, я бачу, що це наслідок дії духа спокуси і духа бунту. Тому серед  ДНР-овців багато відступників, вони стоять на блокпостах зі зброєю і досить агресивні».951_17

     Водночас Анатолій Іванович зазначив, що події останніх місяців показали наскільки єдиною є Церква Христова.  «Дорогі мої, світ не може того зробити, що робить Церква у момент, коли приходить проблема. Начальник табору МНС для біженців у Красноармійську нещодавно так і сказав: «Якби не ви, ми б захлинулися». Максимум, що могли МНС-ки  – приймати по 140 чоловік у день, і то коли працювали зранку до ранку (я розумію, паперова тяганина). Ми ж приймали і розселяли до чотирьохсот переселенців по кілька діб поспіль. І все це робили волонтери, брати та сестри у Христі, які служили своїм транспортом, коштами, майном».

951_15     В свою чергу старший пресвітер Луганщини Ростислав Величко, розповідаючи про ситуацію у своїй області, змалював сумну картину: «Всі церкви (окрім ПЦ МП) там «поза законом». ЛНР прирівнює віруючих до членів «Правого сектору», тому пасторів переслідують, намагаються вирахувати їх перебування». Більшість церков ХВЄ на Луганщині засновані місіонерами із західної України, більшість з яких нині разом із сім’ями виїхали з небезпечних районів. Як стало відомо, покинули територію області також священики Української греко-католицької церкви та Української православної церкви Київського патріархату. Ростислав Величко також звернувся до  благодійників, які збирають гуманітарну допомогу для постраждалих на сході, і попросив вести вантажі також непопулярним маршрутом: «Сєверодонецьк, Кремінна, Лисичанськ –  це міста, де дуже багато біженців, але туди мало що везуть», – зазначив пастор.

     «До спроб вторгнення у Маріуполь у нас була дещо інша обстановка, не було такого напруження, – зізнається  єпископ Дніпропетровського обласного об’єднання ЦХВЄУ Михайло Мокієнко.  – А тепер міста Запоріжжя і Дніпропетровськ почали сильно укріпляти: риють окопи, будують  блокпости. Як відомо, у Дніпропетровську розташовано «Південний машинобудівний завод» (знаменитий Южмаш), який виробляє комплектуючі для російських ракет (маже на 70% вони складаються з українських деталей). А тому можна зрозуміти апетити у очільника Кремля  до Дніпропетровська».

951_4

 Михайло Михайлович також відзначив, що сьогодні в області, як ніколи, сприятлива міжконфесійна та інформаційна обстановка. Як ми повідомляли, уже півроку центральна площа Дніпропетровська служить місцем міжконфесійної молитви та благодійництва.

     Про гуманітарні вантажі для сходу України та проблеми, з якими сьогодні стикаються благодійники, на засіданні Комітету розповів єпископ Володимир Бричка.

     Сьогодні служителі, які визнали своїм покликанням проповідувати військовим у зоні АТО, не просто постачають продукти або засоби захисту.  Вони залишаються «на вахті» у військових частинах, займаються облаштування побуту, так само, ризикують потрапити під обстріл, служать і ділом, і Словом Божим. Щоб завоювати авторитет у військових,  треба справжнє посвячення і служителям церкви це вдається: сьогодні чимало хлопців схиляє свої коліна у покаянні перед Ісусом Христом .

     Віктор Вознюк, завідувач відділу освіти братерства, презентував пасторам та єпископам нову християнську книгу Джозефа С. Райла «Обов’язки батьків».  Учасники засідання погодили  створити підручник для молодих людей на тему підготовки до шлюбу.  Як планується, книгу буде підготовлено та видано в 2015 році.951_12

     Про необхідність розірвати інформаційну блокаду у світських ЗМІ стосовно Церкви ХВЄ України говорив старший пресвітер Київської області Анатолій Козачок. За його словами у на багатьох телеканалах та у пресі уникають згадки про християн віри євангельської, обмежуючись термінами «благодійники», «волонтери» і т.п. А тим часом, соціальну роботу, яку проводить наша церква важко переоцінити навіть у масштабах країни.

     Служителі звершили молитви  за мир в Україні та за нагальні потреби церкви. Старший єпископ Михайло Паночко, який вів засідання Комітету, зазначив:  «Ми маємо глибоко усвідомлювати те, що Бог поклав нас на служіння.  Стояти на правді – це не так просто. Події на сході України то –  наслідки впливу неправди, яка зробила переворот у людських душах і мозках. У Старому Заповіті Бог сотні разів повторював, аби народ тримався Божої Істини і Його слова. Бо у тому є успіх і сила Божого народу».

Попередня 20 років Миколаївській церкві «Віфанія»
Наступна Старший єпископ відвідав сільські церкви на Рівненщині

Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/chve/chve.org.ua/www/wp-content/themes/trendyblog-theme/includes/single/post-tags-categories.php on line 7

Вам також може сподобатися

Новини братерства

Бог бажає бачити в нас результати Своєї праці

29 січня, коли зима порадувала землю міцними морозами, відбулося служіння за участю команди глухих та перекладачів  з Івано-Франківської області в селі Коршеві Коломийського району.

Новини братерства

Київське міське об’єднання планує і далі використовувати по максимуму всі можливості та ресурси

Річна звітно-виборна конференція Київського міського об’єднання церков пройшла 14 березня 2015 р. на базі церкви «Філадельфія».

Новини братерства

Щоденник старшого єпископа: жовтень-листопад 2015

   Два останні місяці осені – традиційна пора для церковних Днів Подяки, або як їх ще називають, Свят Жнив. Михайло Паночко протягом цього часу майже щотижня служив на святкових зібраннях то в одній, то в іншій церкві. Брав участь у міжконфесійних заходах, приймав відвідувачів у головному офісі братерства, здійснював закордонні поїздки.